KENAPA SUPLEMENT SHAKLEE TERBAIK





 Kesihatan yang baik bukan satu hadiah atau tidak akan terjadi sendiri. Untuk mendapat kesihatan yang uptimum untuk 5 ke 10 tahun akan datang seterusnya ke warga emas atau sehingga akhir hayat, memerlukan sedikit pengorbanan.Sihat bermakna kita bebas dari semua penyakit . Untuk sihat sepenohnya sepanjang hayat  
 -Jaga apa yang kita makan setiap hari, tunaikan tanggongjawab kepada badan, peka dengan keperluan nutrisi untuk organ2 kita terus sihat dan mampu bekerja. 'What you eat, you are for next 5 yrs above'
- Lakukan aktiviti ringkas, senaman  setiap hari , sedikit yang istiqamah.
- Ambil suplemen yang terbukti selamat dan berkesan untuk membekalkan kepada badan kerana nutrisi memang teramat susah diperolehi dari diet harian , dengan kesibukan dan sumber makanan yang sudah tercemar.
 Pemakanan harian dan gaya hidup menentukan tahap kesihatan sesaorang. Untuk menjaga pemakanan bagi mendapatkan nutrisi lengkap keperluan badan adalah sangat sukar . Hidup dizaman serba modern yang rata sumber bahan mentah diperolihi dipasran sudah tercemar. Penyelesaian bagi masaalah kehilangan nutrisi ini bolih diperolehi dengan pengambilan suplement. Shaklee yang sudah  menyedari fenomena yang bakal dihadapi dunia telah menyediakan penyelesaian bagi masaalah ini. Zaman sekarang dudok sahaja pun penyakit datang saperti darah tinggi, kencing manis dan jantong.


Untuk dapatkan suplement yang selamat, berkesan , Shaklee satu2nya Syarikat pengeluar vitamin tertua didunia .  Semua productnya dan melalui time teasted (terbukti selamat) . Disini saya nyatakan kenapa suplement shaklee terbaik dipasaran.

1. Trade mark shaklee #always Safe & always Work # always green bukan sekadar slogan . Shaklee menjamin keselamatan dan ketulinan productnya. Setiap product melalui ujian yang sangat teliti, bermula dari kawalan bahan mentah dengan ramuan 100% TANPA pengawet, perasa dan pewarna tiruan dan bahan2 kimia lain.  Terbukti dalam berkesanSet Kurus Sebelum Raya.



Saya sendiri telah mengamalkanvitamin shaklee ini selama lebih 25 tahun dan terbukti selamat dan berkesan. Dibawah ini lapuran ujian darah yang dikeluarkan dari Institiut Jantung Negara (IJN).  Alhamdulilah, semua dalam keadaan baik, paling penting kesihatan buah pinggang disahkan sihat dan bebas dari penyakit jantung, kencing manis dan darah tinggi.





2 Shaklee melaburkan lebih daripada US250 juta dalam ujian klinikal  penyelidikan dan pembangunan.

3.Shaklee  menjalankan lebih 350 ujian keatas setiap ramuan batoniyang baru untuk logam berat, racun dan serangga atau beratu2 bahan cemar berbahaya yang lain, 3 kali melebehi standard (states pharmacopeias USPC United.

4.Lebih 100,000 ujian quality setiap tahun untuk menjamin ketulinan dan keselamatan terhadap setiap product.

5. BEYOND Organic adalah konsep shaklee dari mula penanaman sehinggalah penuaian dan proses pengeluaran.

6. Lebih 100 kertas kerja ujian saintifik telah diterbitkan .

7. Shaklee memiliki lebih dari 70 product berpaten.

8. Pada tahun 2007 kajian landmark yang dijalankan dengan kerjasama penyelidikan dari sekolah kesihatan awam UC Berkeley menunjukkan bahawa orang2 yang mengambil suplement shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik daripada merika yang mengambil 1 vitamin atau tidak mengambil suplement.


9. Shaklee Malaysia di iktiraf sebagai Jenama suplemen kesihatan paling dipercayai di Malayssia apabila memenangi Trusted Brand Gold Award untuk kategori Vitamin dan Health Suplements.

 Kesilapan memilih makan tambahan akan memudaratkan kesihatan . Tujuan mengamalkannya untuk mendapat kesihatan yang lebih baik sebaliknya akan menambah mudarat kepada badan.  Kerosakan buah pinggang sering berlaku .

Bolih dapatkan maklumat lagi Kenapa Suplement Shaklee Terbaikdi blog sahabat saya disini


tel : Hjh Rusimah 0122354363
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=113766

#blogmegahaklee
#hakleethrive2023
#shakleetriumph2023



Comments