KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET HELLO NEW YOU

 Kurus Sebelum Raya


Dalam tempoh tak sampai 2 bulan, kita akan menyambut Hari Raya Aidil Fitri. Tidak kira lelaki atau perempuan memang mengharapkan kelihatan cantik bergaya, sebab masa ini lah akan berjumpa saudara mara, adik beradik dansemua kekawan.
Bagi merealisasikan impian ini, Shaklee Hello New You dijamin selamat dan terbukti berkesan. Syarikat yang telah berusia lebih 100 tahun ini menyediakan Set Kurus Shaklee yang lebih dikenali Hello New You, yang terdiri dari
1. HERBLAX  iaitu herba lembut sebagai pencuci usus dan membuang toxic yang terkumpul bertahun2 menganggu proses metabolisma bagi mendapatkan tenaga.Daki di dinding usus akan terhakis dan penyerapan vitamin akan lebih berkesan;
2. OMEGA GUARD adalah sebagai ejen pembakar lemak dalam organ bagi mengawal elera makan. omega juga membantu meredakan keradangan, untuk kesihatan jantung , kesihatan sendi dan banyak lagi., sangat penting bagi kita yang mengamalkan makanan yang tinggi lemak.
3. LECITHIN yang dikenali sebagai fat elmusifire.  Pemecah lemak dibawah kulit yang akan membuatkan perut jadi kempis.
4. CINCH COKLAT  sebagai penganti makanan yang mengandongi lucine dan serat yang tinggi menjadikan perut sentiasa rasa kenyang, selain itu cinch juga membekalkan 28 nutrient yang akan mengawal selera makan dan memelihara otot jadi firm.




Sihat didalam dan ceria diluar bukan hanya sekadar slogan.  Shaklee memperkenalkan nya  Set Hello New You.  sangat berkesan untuk usaha menurunkan berat badan tanpa menghilangkan otot . Keadaan ini akan menghasilkan baadan yang kurus sihat dan cantik. 
Selain dari itu , semua orang nak sihat cantik,  kene diusahakan bukan akan terjadi sendiri ye.  Nak tuboh badan cantik sihat, kene tau kehendak tuboh dan keperluan sel badan kita. Setiap hari kene mengatur makanan pagi tenghari dan malam, tanya diri betulke cara makan kita, adakah makanan yang kita makan dapat membekalkan cukup nutrent yang badan perlukan @ sekadar kenyang dan puas  makan.

Untuk penyelesaian dan usaha menguruskan badan, paling penting ialah meningkatkan metabolisma badan untuk tujuan ini penyelesaian nya ialah

1. Amalkan diet yang sihat dan istiqamah
2. Pilih menu sihat dan cukup nutrisi
3.Atasi masaalah stress
4. Minum air kosong yang mencukupi
5. Lakukan senaman berkala
7. Cukup waktu tidor
8. atasi masaalah sembelit



Set Hello New You menepati dan dapat meningkatkan metabolisma badan dengan 4 productnya yang akan membantu sistem2dalam badan berfungsi dengan baik.Pengurusan berat badan dengan cara yang sihat. Membantu menaikan ton dan bentuk badan.  Membaiki sistem penghadaman. Kejayaan menurunkan berat badan akan mengembalikan keyakinan diri sendiri.



Selain dari set Hello New You set yang paling popular sekarang ialah Set Puasa Ramadhan semudah 123.  Set ini terdiri dari ESP, Cinch dan Performance Drink yang juga akan membantu proses penguruan berat badan ketika berpuasa.





Sempena Ramadhan yang bakal tiba, jom grab offer yang akan berakhir Mac ni. Set Hello New You ni besst sangat di pertnerkan dengan Set Ramadhan.Syarikat sangat bermurah hati menawarkan discount.

bolih dapatkan more info mengenai Set Kurus Shaklee sahabat shaklee saya juga disini

Set Ramadhan Rm260 jimat Rm150
Set Hello New You Rm353 jimat Rm169


Berminat ;  wasuup 0122354363
                    ID 113766
                    Hjh Rusimah

                  


 


Comments