SET KURUS SHAKLEE


Obesity @ kegemokkan sudah menjadi masaalah kesihatan di Malaysia. salah satu faktor yang menjadi penyebabnya apabila metabolisma rosak. Metabolisma yang sudah rosak menyebabkan ia lambat bertindak dan kabo yag dimakan akan disimpan dalam badan menjadi lemak.
Penyebab Metabolisma rosak
1. Diet yang tidak sihat banyak gula, makanan bergoreng dan makanan terperoses
2. Diet Kronik sekejap jaga makan, sekejap tak jaga, kejap kurus kejap gemok menyebabkan tak efektif dan breakdown
3. Terlalu jaga makan, pemilihan menu diet yang kurang tepat. Nutrisi tak cukup.
4. Stress. Bila stress ramai lupa jaga diri.
5. Minum air tak cukup.Poor detoxifications. Toxins berkumpul dalam badan.
6. Kurang excise. Toxins build up in the sel.
7. Tidor tak sempurna, tak dapat quality sleep. Badan tak dapat buat repair.
8. Otot makin kecut , takde weight traning
9. Tak buang air besar dengan sempurna ada masaalah sembelit. Usus kotor dan Toxins build up. 

Disini shaklee memperkenalkan Set Kurus Shaklee yang dapat mengatasi maaalah diatas.
Lebih dikenali dengan HELLO NEW YOU yang akan membawa perubahan kepada diri kita yang baru, pastinya lebih cantik ; menarik dan paling penting lebih sihat. Sebagaimana tulisan saya sebelum ini, dalam artikel Intermittent Fasting keperluan zat2 sangatlah diperlukan dalam proses pemulihan badan.

Menepati keperluan ini SET KURUS SHAKLEE @ lebih dikenali HELLO NEW YOU bukan sekadar mempastikan keberkesanannya.  Bagi kita capai matlamat, set ini disediakan dengan complete nutrisi. Pihak Syakirat telah buat kajian dan Landmark study bagi menjamin quality, semua product dengan tag #always work dan #always safe bukan hanya sekadar slogan,semata2 bertujuan bagi keselamatan pengguna untuk jangka masa yg panjang. Shaklee juga berjanji , tidak ada satu pun productnya yang akan merosakkan sel manusia.



SET KURUS SHAKLEE ini   sangat mudah disediakan. Selamat dimakan dan diamalkan, fleksible dan terbukti hasilnya . di akhir program ini pengamalnya pasti akan memiliki bentuk badan yang menarik, rasa lebih ringan dan bertenaga.

Untuk mendapat hasil yang lebih cepat dan berkesan perlulah berdisplin dalam pemakanan harian. Minimumkan pengambilan Gula, modifate food / makanan segera, makanan bergoreng, kurangan juga pengambilan makanan berlemak.

Set Kurus Shaklee ini bukan sekadar solusi sementara yang membekalkan nutrisi penting dengan ciri2 berikut juga diambil kira

- Tiada pemanis tiruan

-Tiada pewarna tiruan

-Tiada perasa tiruan

-Bukan GMO

-Rendah Glisemik

-Tanpa Gluten

Bagaimana Program Set Kurus berfungsi untuk Anda

Untuk merealisasikan program ini kita akan lebih excited mengamalkan product ini dengan mengetahui sedikit sebanyak benefitnya.



VIVIX -  yang sangat canggih di Shaklee menemukan vivix yang mengandongi polyphenols dan resveratrol yang banyak munafaat keihatan. ramuan semulajadi dari muscadine Grape, Purple Carrot, Eldeberry dan Polygonum cuspidatum menjadikan rasa vivix yang sangat lazat.. bagi set kurus ini, vivix menyokong detox yang lebih berkesan. Meningkatkan tenaga dan kekuatan otot.


CHINCH SHAKE - Satu hidangan penoh yang lazat dan berkhasiat, membekalkan complete nutrisi yang badan perlukan bersama serat yang membuat kita rasa kenyang sepanjang hari. Bersamanya juga mengandongi leusina yang bertindak menguruskan badan secara sihat, tanpa mengalami kesan yo yo. Membena dan mengekalkan otot untuk mendapatkan badan yang lebih sihat dan langsing. Kandongan protein nya pula meransang kesihatan dan keserian kulit, rambut dan kuku. Mengekalkan dan membaikpulih sel2 tuboh untuk jangka masa yang panjang.


LECITHIN - Dikenali juga sebagai Fat emulsifier @  pemecah lemak / mengurai lemak. Diestrak dari sumber kacang soya yang bertindak sebagai pembakar lemak semulajadi dan bertindak menyingkirkan toxic daripada hati. Lecithin yang mengandongi kolina adalah sangat penting bagi meningkatkan kesihatan otak, hati, sistem kardiovaskular dan pembiakan. Kolina @ choline adalah satu komponan neuro-penghantar asetikolina @ neurotransmitter acetycholie yang terlibat dalam penghantaran massage ke otak dan system saraf. Secara benefit lecithi ini juga penting bagi merendahkan resiko penyakit Alzheimer iaitu nyanyuk.




OMEGA  GUARD 

Meningkatkan kadar metabolik juga membantu mempercepatkan pembakaran lemak. Penurunan berat badan akan lebih cepat. Omega juga menambah baik kepekaan insulin untuk mengawal penyimpanan lemak. Keistemewaan mengamalkan nya bagi mengurangan keradangan sendi, bagi membantu pergerakan lebih fleksible. Ada munafaat lain bila kita istiqamah mengamakan Omega Guard ni, suplement yang membantu menurunkan kadar trigliserida dan meningkatan kolestrol baik. 




HERBLAX- berasaskan herba daun senna yang membantu meningkatkan proses pencernaan dan pembersihan usus lebih lancar seterusnya membantu menyingkirkan toxic daripada badan.

Melalui program ini, anda akan diperkasakan untuk bertanggong jawab dengan kesihatan diri sendiri. Bersedia untuk memiliki bentuk badan yang lebih menarik dan lebih bertenaga. untuk dapatkan info lanjut mengenai SET KURUS SHAKLEE lagi


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

                                          Pengedar sah shaklee Setapak

                                           www.wasap.my/ 0122354363

                               

                             





Comments