SET PUASA RAMADHAN SHAKLEE



Bulan Ramadan bakal mengamit lagi. Tahun 2023/ tahun 1444H , dah masuk 30 tahun berpuasa dengan product vitamin shaklee. Masa begitu pantas berlalu, tak terasa dah hampir keselurohan kehidupan ini telah terisi sangat memuaskan. ALHAMDULILAH  dengan kurniaan Illahi ini.




Menunaikan ibadah puasa Ramadhan yang bakal tiba pastinya dinanti2kan kehadirannya. Puasa akan lebih bermakna sekiranya kita dapat lalui dengan keceriaan sepanjang hari dan terus bertenaga di sepanjang malam . Bagi menunaikan tanggongjawab kepada diri sendiri dengan menyediakan makanan sihat pilihan Set  Berpuasa Ramadhan tepat sekali .Sebagai company yang unggul dan tertua dalam industri suplement, Shaklee yang sangat komitted dengan keperluan pelanggannya menyediakan pakage minuman bernutrisi yang serba ringkas penyediaannya ketika bersahur .Hidangan Set Puasa Ramadhan Shaklee semudah 1,2 & 3 memberikan hasil yang pastinya pengamalnya akan berolih kesihatan yang baik disamping kulit yang cantik berseri menjelang Aidil Fitri nanti.




                                               
ESP Soy Protein

Esp soy protein shaklee di estrak dari kacang soya non GMO akan membekalkn protein lengkap tanpa kolestrol dengan jaminan riso penyerapan 2.5 sangat selesa tanpa menganggu perut ketika berpuasa.  Akan membekalkan tenaga sepanjang berpuasa yang melebihi 12 jam sehari.
kehadiran ESP shaklee ini membantu menyelesaikan banyak masaalah kesihatan, terutama bagi yang ada masaalah gastrik, sembelit, kolestrol bagi memulihkan kesihatan sel2 yang telah rosak.

Mengamalkan minuman ESP Shaklee setiap hari akan menghasilkan kulit yang cantik, berseri dari dalam dan membina sel2 organ badan yg sihat.
Minuman ESP ini lebih lazat dengan campuran buah2an segar ataupun buah kering saperti kurma







Cinch ni minuman lazat berperisa Coklat, Latte & Vanilla yang akan membekalkan 33 nutrient penting yang badan perlukan setiap hari.  Dibekalakn dengan lucine dan serat yang tinggi menjadikan shaklee  cinch menjadi pilihan ramai sebagai gantian makanan yang mudah disediakan ketika bersahur.



Minuman campuran ESP dan Cinch akan menghasilkan rasa yang sangat lazat dan mudah disediakan ketika bangun pagi bersahur.  Juadah sahur yang ringkas ini juga akan menjadikan kita lebih bertenaga dan produktif.


Kehilangan air dalam badan adalah salah satu fenomena ketika berpuasa.  Rata2 merika yag berpuasa akan kehilangan air dalam badan begitu cepat.  Ketika berbuka puasa akan menjadikan air pilihan utama .  Pilihan air manis berperisa menjadikan kehilangan tenaga dengan segera, letih dan tidak bermaya setelah berbuka.
Shaklee Performance Drink dapat mengatasi masaalah ini. Di formulasi dengan poprietari OPTI-LYTE dan campuran elektrolite dan ditambah dengan karbohaidrat akan menyokong penghidratan yang optimum.
  Jom grab offer ramadhan , stok sangat2 limited ni.

Wassup 0122354363
ID 113766
Hjh Rusimah

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=113766

Maklumat lanjut Set Puasa Ramadhan






     

Comments

Post a Comment