Kenapa Business Komuniti Shaklee Sangat Best


 Bermula menceburkan diri dalam business  shaklee ketika berusia awal 40an sehingga sekarang diusia emas , sudah 28 thn bersama shaklee ni.. Tidak terasa perjalanan dah sekian lama dan untuk menamatkan karier ini memang belum terlintas di hati. I LOVE MY JOB menyebabkan masa begitu pantas berlalu.

Kenapa BusinessKomuniti Shaklee Sangat Best #megablogshaklee

1- Kehadiran Shaklee Komuniti yang sangat mengambilberat kejayaan bersama membuat saya yang bersikap terima seadanya bersemangat memupuk minat menulis bersama #blogmegashaklee untuk membena legasy yang bakal saya warisi.


2- Best giler berbusiness shaklee ini yang mempunyai Shaklee Komuniti #blogmegahaklee yang saling berganding bahu bersama menuju kejayaan tanpa mengira return @ pulangan atas perkongsian ilmu. Walaupun bukan dari team yang sama , sifat berebut customer @ prospect tidak ujud.  

3- Business dunia dan akhirat di serapkan dalam ukwah kami semua yg terdiri dari berlainan organasasi .  More you share, more you get jelas dipraktikkan dengan ikhlas. semuga Allah membalas segala kebaikan dan ilmu yang dicurahkan, aamin ya rabbal alamin.

4- Di Shaklee Community , saya sendiri yang tiada kenalan para Doktor2 , Saintist2 dapat belajar ilmu nutrisi yang membantu menguatkan lagi keyaknan kami mengenai keperluan nutrisi, keberkesanannya dan jaminan keselamatan dengan panduan2 yg diberi . Kelas bersama Dr Haresh mengenai pentingnya antioxidant bagi melawan penyakit canser, jantung dan pelbagai penyakit modern. 


5- Mendalami lagi gaya hidup yang sebenar untuk kesihatan jangka panjang . Bersama Prof. Dr Redza yg dia sendiri adalah bekas pesakit canser yang telah kembali sihat , bebas canser lebih 10 tahun. Mengamalkan gaya hidup Eat Less CRAP and Eat More FOOD. Semua ini atas usaha shaklee komunitiyang mungkin tidak diperolehi dari business lain.


6- Community shaklee ini sangat best dengan rantaian blog kami dapat munafaatkan bagi mendapat idea penulisan dan menambah keyakinan pembaca bagi setiap artikal mengenai nutrisi dan keperluannya bagi mengatasi masaalah kesihatan. 

7- Dengan menyediakan tugasan yang pertama Intermittent Fasting dirantaikan dengan leaders shaklee yang tidak saya kenali lynn dapat menjalin ukwah kami bersama team shaklee yg berlainan upline Tugasan kedua yang lebih mencabar lagi bagi solution mendapatkan berat badan yang seimbang (BMI) yang perlu dikaitan dgn Set Kurus Shaklee.

8- Indahnya kehidupan yang penoh pengisian setelah bertahun2 berjuang untuk membena keluarga sakinah . Bersama komuniti shaklee yang begitu komited untuk terus memburu kejayaan, diusia emas ini bukan penghalang belajar untuk sesuatu yang baru tapi sangat berharga untuk kita tinggalkan sebagai harta wpun sekadar penulisan. terima kasih atas segala tunjukajar.

9- Inshaa Allah semakin erat ukwah kami dalam satu bumbung business shaklee bilamana tiada lagi  jurang pemisah kerana berlainan organasasi. kami ibarat satu keluarga besar yang sesama mengerakkan Dakwah Kesihatan Sejagat. Bersama berkongsi idea untuk untuk meningkatkan sales seterusnya meningkatkan pendapatan. Paling penting dapat menyebarkan kelebihan product shaklee, keberkesanannya dan selamat diamalkan.
#always safe
#alwaysgreen
#alwayswork









 

Comments