Tak kenal maka tak tahu.


Bismillahirrahmanirrahim. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamu'alaikum wbt.

Alhamdulillah, segala puji-pujian hanya untuk Allah SWT. Izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Rusimah Binti Mail atau lebih mesra orang mengenai saya sebagai Ummi Shima di dalam keluarga shaklee ni.

Menyusuri kehidupan dikotaraya Kuala Lumpur bermula pada tahun 1979 bekerja di jabatan Kerajaan
Persekutuan.  Syukor Alhamdulilah atas rezeki Allah

Sesumgguhnya
Perancangan Allah adalah yg terbaik.
bertugas di Jabatan Kerajaan Persekutuan di pelbagai jabatan termasuk Jabatan 
Kastam Diraja, Jabatan  Perkhidmatan Awam & Unit Perancang Ekonomi Jabatan Perdana Menteri.

Disini mata diperlihatkan potensi business..
For next 2020 > skrg le
Business paling berkembang pesat.!!.

1. Telekomunasi 
2. Internet
3,  Industri makanan termasuk 
                 Food Suplement
                 Food modified food.



Diijabkabul dengan shaklee pada tahun 1993 dan telah menamatkan perkhidmatan sebagai Government Servant pada tahun 1999 sekembalinya saya dari menghadiri International Convention di San Francisco. Bermula saat ini saya mulakan kerjaya sebagai  Surirumah sepenoh masa dan menjalankan perniagaan shaklee sehingga sekarang.  Selama hampir 29 tahun berkongsi pengalaman dan ilmu kesihatan khususnya shaklee telah berjaya menambah ekonomi keluarga dan mengubah gayahidup kami, Alhamdulilah.

Disini saya akan berkongsi pengalaman hidup , apa kaitannya dengan
Modern Solution for Modern Problem..

Wujud la permulaan tulisan ini dgn tajuk NIKMAT SIHAT

Comments