REVIEW AND FEEDBACK


 

Assalammualaikum,

Terlebih dahulu saya sangat berterima kasih kepada Master Norita dan Master Salwa Zyen yang mengusahakan  Blog Mega Shaklee 1.0. Jemputan ini telah memberi semangat untuk saya mula menulis blog saya bertajuk Intermittent Fasting. Lebih bersemangat lagi bila tulisan saya yang tidak begitu menarik di beri penghargaan dengan hadiah penaja Nutriferon bernilai Rm159 tanpa saya membayar ape2 yuran dan bayaran dalam penyertaan ini, sebaliknya saya memperolehi ilmu yang sangat berharga. Kepada Allah jua saya panjatkan kesyukoran dan menyerahkan segala balasan kebaikan untuk penganjur dan insan2 yang membantu saya menjayakan project #Blogmega shaklee 1.0.  Merika berdua bersungguh2 menjayakan project ini semata2 bertujuan untuk membantu lebih ramai pengusaha shaklee bukan sahaja dari team merika sendiri,  untuk maju kehadapan bersamanya yang telah pun success dalam bidang penulisan blog .



Terus terang saya sendiri memang telah lama berhajat sangat untuk menulis blog bagi menyimpan segala kenangan dan pengalaman saya bersama shaklee selama lebih 28 tahun,. Bergerak seiring dengan orang2 muda yang telah berjaya dalam business ini sememangnya memberi cabaran yang sangat hebat  kepada saya.




Project #blogmegashaklee 1.0 ini  sangat bermunafaat kepada semua Pengedar Shaklee yang telah mula ketandusan idea untuk mendapat tempat di Google . Dengan mengabungkan semua penulis blog yang menyertainya para pembaca juga berolih banyak ilmu tentang product shaklee dengan jelas . Rantaian penulis2 ini akan memberi kepuasan pelangan yang tercari2 maklumat yang diperlukan.  Bermula dengan maklumat mengenai Intermittent Fasting dan Set Kurus Shaklee yans telah di gabungkan seramai lebih 100 penulis , pastinya pelangan dapat maklumat lebih terperinci. Semuga dengan usaha2 ini kami pengedar shaklee akan terus berkembang maju.




Comments