DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Sebelum ni saya kongsikan et Puasa Ramadhan yang rata2 yang berpuasa bolih menikmatinya. Dientry  ni saya kongsikan duit raya awal dari shaklee.  nak tak? extra income untuk hari raya yang bakal tiba.  
Alhamdulilah, ku panjatkan kesyukoran kepadaNYA yang mengerakan hati ini untuk berbusiness shaklee walaupun peringkat awal memang tidak berminat dalam business net working @ direct selling.
Perancangan Allah adalah yagn terbaik. Sharing nikmat makan product yang sangat berkualiti telah menyebabkan saya terjebak dalam business ini. Tawaran insentif shaklee berupa wang tunai yang akan dicreditkan terus ke account kita mendorong untuk terus berkongi peluang kepada sesiapa juga.
Sejak tahun 1993, umie mmg tak pernah miss bonus shaklee, masa tu masih bekerja , setiap 2 minggu duit masuk, hujong bulan gaji dan tengah bulan bonus shaklee.  mulai Ogos 1995 mula dapat tambahan cash yang ke 2 bonus kereta. 

 Tahun 2018 negara istihar PKP kami mula dapat insentif convention yang dibayar cash juga. tahun lepas 2022 umie layak convention Swiss tapi atas faktor usia, umie collect cash juga.  Semuanya best2 belaka, bayangkan kalau bekerja @ berniaga selain shaklee dengan duit gaji disimpan sikit2 untuk melancung, nak beli kereta idaman pun guna satu sumber tu juga.  Business shaklee ini ,shaklee offer 3C, cash, car & Convention  yang umie perolehi semuanya dalam RM, best kan?


Bonus @ insentif shaklee yang akan di terima pada 14 April , sepuloh hari sebelum menjelang Aidil Fitri akan menyerikan lagi suasana hari raya yang bakal tiba.  kita tambah usaha lagi bagi mendapat extra income bagi memenohi keperluan hari raya nanti..  Bukan hari raya je yang umie nantikan, hikmah di 10 terakhir ramadhan juga sangat2 memerlukan RM yang kukoh. memperolehi  duit raya awal sangat mambantu umie ketika ini.  bagi umie yang dah di usia emas persiapan menerima tetamu dari anak cucu mendamaikan jiwa bila dapat menyantuni merika, extra money memang membahagiakan.


Keperluan kewangan di musim perayaan memang tidak dapat dinafikan, bagi mendapatkan insentif2 cash ,umie sudah bersama shaklee lebih 25 tahun, memang berbaloi2 walaupun sekadar berkongsi peluang kesihatan bersama vitamin yang sangat berquality.

Ramai lagi yang sependapat dengan saya dan akan menerima Duit Raya Awal


Berminat untuk sertai kami

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=113766 

Hjh Rusimah ID 113766

Tel : 0122354363 

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2923

#megablog

#shakleesetapakKL


Comments